მეორე მოდულის რეფლექსია

,,ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების და  მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...“ 


მიმართულების  მიმცემი  საკვანძო კითხვების გამოყენება სასწავლო  პროცესში მასწავლებელს  ეხმარება  განავითაროს  მოსწავლეებში  მაღალი სააზროვნო  უნარ-ჩვევები და  აგრეთვე  მოსწავლეებმა შეძლონ სასწავლო თემატიკის  სიღრმისეული სწავლება  ამავდროულად   მოსწავლე  აფასებს თემის  მნიშვნელოვან  ამოცანებს  ჩართულია შეფასების პროცესში   ხდება  აგრეთვე  მოსწავლეთა საჭიროების დადგენა  თვითრეგულაცია და თანამშრომლობის  წახალისება  პროცესის  მონიტორინგისთვის გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური  აზროვნების  წასახალისება  ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევების დემონსტრირებისთვის 

Comments

Popular posts from this blog

მეოთხე მოდულის რეფლექსია